16 Ağustos 2015 Pazar

(16.08.2015)

Bugün yine seni düşündüm. Sanırım giderek daha çok düşünüyorum seni. Sabahları düşüyorsun  en çok aklıma. Özlüyorum.. Bugünlerde yüzünü düşünüyorum en fazla. Güneş yüzüne düşünce kaşlarını çatmanı.Dudaklarını büzmeni. Evet, özlüyorum.. Saçlarının  şekline bir türlü karar verememeni.
 Anlayacağın, seni bitiremedim..

Hayatım  boyunca  hep güçlü  olmaya çalıştım.  Neler gördü  neler yaşadı  bu yürek? Ama hepsini bir şekilde  atlatmayı, ardımda  bırakmayı  başardım. Biraz  kanadım, biraz parcalandim, sonra yeniden, tekrar yaramı  kapatıp yola devam ettim. Biliyor musun, tek zaafım sensin sanırım bu hayatta..

Özlemek beni üzüyor. Sen de çok  üzdün. Hatta hiç kimse uzmedi  bu denli.

Peki senin benimle derdin ne? Aniden kendini geri çekip, yok olup, sonra hiç birşey olmamış gibi birden hayatıma  yeniden girivermek  niye? Sen istesen, zaten hayatımı sana  hediye edebilecekken sen çalmayı  tercih ediyorsun. Istedigin  kadarını  alıp  gidiyorsun  bir dahaki sefere kadar.. Bense, o birdaha ki seferin ne zaman olduğunu  bilmiyorum...

Kimseye fark ettirmiyorum inan. Çok  güçlü gorunuyorum  dışarıdan. Eskisi gibi hep gülüyorum, hatta daha da neşeliyim. Öyle olmalıyım! Anlamasınlar  hala seni düşündüği,  umutsuzca bu aşkın  ardında  kalakaldığımı. Beni mutlu sansınlar. Belki böyle  görünmeye  çalışırken  gerçekten  mutlu olmayı da başarırım bir gün; kim bilir ?












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder