1 Mayıs 2015 Cuma

( 01.05.2015 )




 Yalnız biriyim. Ama Yalnızlığı kendi tercihi olmayan biriyim.  Benim hayatımda olan bilir yerinin benim yanım olduğunu... İnsana değer veririm. Hele sevdiklerim "öl!" derse ölürüm. Ama bilirim de; en çok sevdiklerimin bir gün canımı çok yakacaklarını..

   Sen benim gelecek ağrımdın. Ve sadece iki şey vardı hayatımda. Birincisi hayatıma girmen, ikincisi hayatıma girmenin dışında kalan herşey. Ve ben hüzün elçisiyim dünyanın. Benim olmayacağını bilmenin hüznü ve başkasına gideceğini bilmenin acısıyla yaşıyordum. Hiç bir gelecek seni bana getirmeyecekti. Ama yinede yılmıyordum. Yılmadım ! Saniyelerden kocaman bir gelecek kurmaya çalıştım bize. Senden hayaller kurup, içimdeki denizlerde yüzdürdüm. Çok sevdim, evet. Kendimden alıp sana verircesine, kendimde işe yarar hiçbirşey bırakmamacasına. Karşılığını bulacağım sandığım her şey bir boşlukta asılı duruyor şimdi. Ama yine de kötü olmamak adına ihanetine ihanetle karşılık vermedim. İyi kalmak seni de onarır belki dedim. Dedim de..  Dediğimle kaldım işte. Elindeki tek iyilikle bütün kötülükleri düzeltemezmiş insan. Düzeltemedim. Keşke seninle ayrı dünyalarda yaşayan iki aynı olsaydık. Oysa şimdi,  sadece aynı dünyada yaşayan iki ayrıyız. Neden gidemediğimi sorma. Gitmeye cesaretsizim, kalmaya yorgun.

   Önceleri kendimi düşündüm tüm bunlara sebep olarak. Çok sonra anladım ki ben değil, bir başkasıydı onu bu hayattan söküp alan. Çok sevmiş ve herşeyi bir tarafa bırakarak onu seçmişti. Belli ki vazgeçtikleri kadar değer vermemişti ona seçtiği. Kim bilir belkide hayaldi benden geçtiği. Belkide bu yüzden aşk onu  sevmedi.

   Konuşmamızın sonuna gelmiştik. Yanından uzaklaşırken ona son sözlerimi söyledim. ''Aşka en büyük ihanet, sonu ne olacaksa olsun onu hiç yaşamadan bitirmektir. Biz en azından yaşayarak bitirdik. Sen müsterih ol. Adına yakışanı yaptın ve adınla anılacaksın. Umarım aldığın karar seni pişman etmez kendine. Umarım doğruya dosdoğru gidersin. Yanıldığını anladığın an geri dön. Seni burada bekliyor olacağım. Sadece çok gecikme. Belki yine buralarda olurum ama buralar eskisi kadar burası olur mu bilemem. Belki de sen ikimizi de sevmedin. Belki sen en çok kendini sevdin. Seninle en büyük ortak yanımız buydu zaten. Sen de, ben de seni seviyorduk..

  Unutma sevgili ; harcanmış bir yürekle hala kovulduğun kapının önünde bekliyorsan
 gerçekten sevmişsindir..


 Bugün benim doğum günüm; 
 Hayat sana Selam Olsun..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder